מדיניות ומידע כללי

היי חברים רים! איזה כיף לדעת שהתעניינתם בסדנאות האפייה שלי. בעמוד זה תקבלו את כל המידע לגבי הסדנאות הפתוחות והפרטיות שאני מעבירה בביתי שביפו. בואו נתחיל!

 

מידע כללי

*הסדנאות מתקיימות בביתי ביפו. הסדנה באווירה אינטימית בחלל המטבח והסלון. הבית מואר ומהמם באווירה קסומה מול הים. (נרשמי הסדנאות הפתוחות מקבלים קישור לכתובת ופרטי הגעה בסיום הרכישה). 

*משך סדנה כ 3-3.5 שעות.

*הסדנאות מתאימות לכל הרמות, בין אם מישהו הוא אופה מתחיל ורוצה לקבל ידע ולנסות את צעדיו הראשונים בעולם האפייה, ובין אם מדובר על אדם שאופה והיה רוצה להעשיר את עולם האפייה שלו.

*מהלך סדנה- הסדנה מתחילה בקבלת פנים עם קפה ועוגה חמה במרפסת או בסלון תלוי במזג האוויר. לאחר מכן מתאספים כולם יחד סביב שולחן גדול, ואני מדגימה הכנה של בצק. הסדנה כוללת הכנה של מספר מאפים יחד עם המשתתפים, והדגמה פרונטלית שלי לעוד מספר מאפים. הסדנה מאוד אינפורמטיבית ומלווה בהסברים וטיפים להכנת בצקים ומאפים, וכמובן יש מקום לאורך כל הסדנה לשאלות. במהלך הסדנה המאפים נכנסים לתנורים וכשהכל מוכן יושבים לארוחת בראנץ מפנקת עם כל המאפים שהכנתם ועוד סלטים מדהימים שהצוות שלנו מכין במקום. בסוף מקנחים במתוקים שהכנו. הסדנה מלווה לכל אורכה ביין לבן, קפה ועוגה, ובסיום הסדנה כל משתתף מקבל חוברת מתכונים דיגיטלית ושקית הפתעות, ומתחלקים במה שנשאר.

*עלות סדנה לאדם 550/600 ש״ח למשתתף – תלוי בסוג הסדנה.

 

סדנאות פתוחות- מה הכוונה "פתוחות"? כולם יכולים להרשם! לפרטים על מגוון הסדנאות לחצו כאן, בתחתית כל עמוד יש תאריכים פנויים ולינק להרשמה. 

*מספר המשתתפים בסדנה הוא 14 איש ומגיל 14 ומעלה.

*בין הגילאים 12-14 ההשתתפות כרוכה בליווי מבוגר בלבד ויש ליצור איתנו קשר לבדיקה לפני הרשמה. 0587980188 – יובל/ או למייל [email protected]

*מקומכם בסדנה יישמר לאחר תשלום מלא בלבד.

סדנאות פרטיות- סדנה סגורה למשרד/משפחה/חברים/מי שתרצו! יש ליצור קשר לבדיקת תאריך- 0587980188 -יובל / או למייל [email protected]

*הסדנאות הפרטיות מיועדות ל 14 משתתפים. במידה ויגיעו פחות משתתפים, התשלום יהיה בעבור מספר המינימום. בכל מקרה אין להגיע פחות מ8 משתתפים. 

*השתתפות בסדנה מגיל 14 ומעלה. 

*ניתן לערוך סדנאות פרטיות בימים ג׳ או ה׳ בלבד, בשעות הבוקר שעת התחלה 10:00, או אחר הצהריים שעת התחלה 15:00. שימו לב! בחודשי הקיץ החמים- יולי אוגוסט ותחילת ספטמבר, הסדנאות מתקיימות בשעות הבוקר בלבד. 

*שמירת תאריך לסדנה פרטית מתבצע בהעברת תשלום מקדמה בלבד. סכום המקדמה הינו תשלום בעבור 2 משתתפים. יש להסדיר תשלום מראש בעבור שאר המשתתפים עד שבועיים לפני הסדנה. 

*בסדנאות פרטיות, בניגוד לפתוחות, אתם מעבירים לנו בקשות ודגשים של דברים שהייתם רוצים להכין וללמוד, ואנחנו מגבשים לכם תפריט מותאם. 

שוברי מתנה- מעוניינים להעניק מתנה לקרובים אבל לא בטוחים אם הם פנויים בתאריך מסוים? אל דאגה, יש פיתרון! לפרטים ורכישה לחצו כאן

ניתן לרכוש שובר מתנה לסדנה בעבור משתתף אחד או יותר (אין הגבלה). לשובר תוקף של שנה ממועד הרכישה. במהלך השנה בעל השובר יוכל להרשם לאיזו סדנה ותאריך שיבחר!

מדיניות ביטולים

 

*מדיניות סדנאות פתוחות

1. ביטול עסקה אפשרי בתוך 14 ימים ממועד ביצוע העסקה, ובתנאי שהביטול ייעשה עד לא יאוחר מ – 7 ימי עסקים לפני מועד האירוע, שאליו בוצעה ההזמנה. בכל מקרה של ביטול עסקה ייגבו דמי ביטול בשיעור 5% כדין. למען הסר ספק, לא ניתן לבטל כרטיסים פחות מ-7 ימי עסקים לפני הסדנה ולא ניתן לקבל בגינם החזר כספי.

2. ניתן לדחות את התאריך אליו רשומים ולהרשם למועד אחר, עד 3 ימי עסקים לפני תאריך הסדנה ובתנאי שיש מקום פנוי בתאריך אחר.

א. ניתן לשנות את מועד הסדנה עד פעם אחת. תנאי הביטול/דחייה (סעיף 1) אינם חלים על הפעם השנייה ולא יבוצע החזר גם אם התקבלה הודעה מעל 3 ימי עסקים לפני תאריך הסדנה. 

ב. ניתן לקבוע מועד חדש בטווח של עד חצי שנה מתאריך המקורי של הסדנה אליה נרשמתם. [מלבד שוברי מתנה- ראה סעיף מדיניות שוברי מתנה (4)] האחריות על יצירת קשר לבדיקת תאריך חדש חלה על משתתפי הסדנה. ליצירת קשר 0587980188 יובל או מייל [email protected] 

ג. מעבר לסדנה בימי שישי מוגבל במספר מקומות, יש ליצור קשר לבדיקת מקומות פנויים. 

**מדיניות סדנאות פרטיות

1.שמירת תאריך לסדנה פרטית מתבצעת בהעברת תשלום מקדמה בלבד. סכום המקדמה הינו תשלום בעבור 2 משתתפים. יש להסדיר תשלום מראש בעבור שאר המשתתפים עד 14 ימי עסקים לפני הסדנה. 

2. ניתן לבטל לא יאוחר מ14 ימי עסקים לפני הסדנה, כשהתשלום המלא טרם נגבה. במקרה של ביטול מוחזרת המקדמה פחות 5% דמי ביטול. יש להבהיר במידה והתשלום המלא עבור כל המשתתפים נגבה – אין אפשרות לבטל ולא יתבצע זיכוי. האופציה היחידה תהיה לדחות. [בכפוף לתנאי סעיף 3] 

3. ניתן לדחות את התאריך שנקבע עד 7 ימי עסקים לפני תאריך הסדנה, בטווח של חצי שנה ממועד הסדנה המקורי. יש להבהיר שבמידה ולא נקבע מועד חלופי לאחר חצי שנה – לא יתבצע זיכוי. האחריות על יצירת קשר לבדיקת תאריך חדש חלה על משתתפי הסדנה.  ליצירת קשר 0587980188 יובל או מייל [email protected]

***מדיניות שוברי מתנה

1.שובר מתנה הנרכש תקף לשנה מיום רכישתו. 

2.ניתן לנצל שוברי מתנה לכל אחת מהסדנאות המתפרסמות בלוח הסדנאות בבלוג, בתיאום מראש. שימו לב! הרשמה לסדנאות בימי שישי באמצעות שובר מתנה מוגבלת. יש ליצור קשר לבדיקת מקומות פנויים. ליצירת קשר 0587980188- יובל/ או למייל [email protected] / או דרך טופס צור הקשר בבלוג. 

3.עבור שובר מתנה לא ניתן לקבל החזר כספי. את השובר ניתן להעביר הלאה בתיאום מראש.

4. דחיית מועד השתתפות בסדנה אליה נרשמתם באמצעות שובר מתנה- ניתן לדחות את מועד הסדנה פעם אחת בלבד, ולקבוע מועד חדש לא יאוחר מתאריך התפוגה על גבי השובר.

5. במידה ובעל השובר מעוניין להרשם לסדנה בעלות גבוהה מעלות השובר, עליו לבצע השלמת תשלום.

*את השובר תקבלו במייל עד סוף יום העסקים (18:00) לאחר רכישתו, אם מאיזו שהיא סיבה לא התקבל שובר, יש ליצור קשר במייל [email protected]

*ברכישה המתבצעת בסוף שבוע, יתקבל השובר ביום ראשון. 

****מדיניות הרצאות פתוחות (הרצאות פתוחות= שההרשמה אליהן מתבצעת דרך האתר ״נשואה למאפייה״ בלבד.)

1. ההרצאות הפרונטליות / בזום נפרדות לגמרי מסדנאות האפייה שקרן מעבירה ולא ניתן לעבור בין הרצאה לסדנה/להמיר את מקומכם מהרצאה לסדנה והפוך. לא ניתן להרשם להרצאה באמצעות שובר מתנה.

2. תנאי ביטול- ניתן לבטל עד 72 שעות לפני מועד ההרצאה ולקבל החזר פחות 5% דמי ביטול. אין אפשרות לדחות. האחריות על הגעה / התחברות להרצאה חלה על הנרשמים בלבד. לא יתבצע החזר כספי במידה ונרשמתם ולא הגעתם / לא התחברתם בסוף. אין אפשרות לקבל הקלטה של ההרצאה לא משנה מאיזו סיבה.