"סיפורה מעורר ההשראה של קרן אגם.
בלוגרית אפייה ומשפיענית רשת, שחייה התהפכו בעקבות הדיגיטל, והרבה אומץ"
להזמנת הרצאה שלחו ווצאפ 0587980177 או מייל [email protected]
לחצו כאן לקרוא על ההרצאה שלי
יוני 24, 2026 | 4 תגובות
זמן הכנה: 10 דקות
רמת קושי: קל מאוד
בזמן האחרון אני מוצאת את עצמי מחפשת מתכונים קלילים מאוד לאירוח
ממש ברמה של הכי מהיר שיש אבל טעים !!! מפינות כאלו שישאלו איך הכנתי ואני אהיה הכי גאה
אז איך לא עליתי על זה עד היום
סלט בצנצנת
מכניסים הכל משקשקים ויוצא קסם
הכי מוצלח עם עגבניות שרי
או תמר ממש קטנות
לצד הסלט אפשר לפרוס גבינת מוצרלה או בוראטה
אפשר גם לגרד בולגרית או גבינה כחולה
נעים מאוד, קרן 🙂
אני אופה ביתית, עם דחף בלתי נשלט לאפיה, שמתעלפת למראה עוגה בחושה פשוטה וטעימה.
מכורה לניירות אפיה, סדקים בעוגה, וגם לאבקת סוכר, פרג, קינמון, עוגות שמרים חמות, וגם לריח שמתפשט בבית כשעוגה נכנסת לתנור!
עם הזמן גיליתי שאני מאוד אוהבת לעמוד מאחורי המצלמה…
המשך קריאה….סדנאות אפייה אצלי בבית
ביפו! לומדים לאפות יחד, ואחכ מנשנשים 🙂
זמן הכנה: 10 דקות
רמת קושי: קל מאוד
מצרכים למתכון:
3 כפות שמן זית
1 כף חומץ בסלמי מצומצם או 2 כפות חומץ בלסמי
רבע כפית מלח
מיץ מחצי לימון
2 שיני שום כתושות
חופן עלי בזיליקום קצוצים
חצי בצל סגול
15 עגבניות שרי
1 מוצרלה פרסקה מסוננת מנוזלים
אופן הכנה:
קוצצים את הבצל סגול דק. פורסים את עגבניות השרי לפרוסות. קוצצים חופן עלי בזיליקום ( משאירים 3 עלים יפים לקישוט). לצנצנת גדולה מכניסים שמן זית, בלסמי מצומצם, מלח, מיץ לימון ושום ומשקשקים לאיחוד. מוסיפים את הירקות הקצוצים והבזיליקום ומערבבים. פורסים את המוצרלה לפרוסות דקות ומסדרים על צלחת הגשה, מוזגים את הסלט לאותה הצלחת ומקשטים בעלי בזיליקום. בתאבון.
** אני הגשתי לצד קרקרים פריכים.
** הסלט במיטבו בעת ההכנה, אם תרצו להכין מראש ממליצה לשמוא את הירקות בצנצנת ולהוסיף רוטב רק בהגשה.
TAG סלט בצנצנת, סלט עגבניות ומוצרלה בצנצנת, קפרזה
קרקרים כוסמין באתר שלי- https://kerenagam.co.il/%d7%a7%d7%a8%d7%a7%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%99%d7%aa%d7%99%d7%99%d7%9d-%d7%9e%d7%9b%d7%95%d7%a1%d7%9e%d7%99%d7%9f-%d7%9e%d7%9c%d7%90-%d7%95%d7%92%d7%a8%d7%a2%d7%99%d7%a0%d7%99%d7%9d/
לא מוזגים סלט !!! שמים בצלחת או בצנצנת!
נכון
סתיו
יוני 24, 2026 בשעה 17:17
היי קרן הקרקרים נראים נדירים, איזה מתכון זה ?